2017年8月30日 星期三

杭州行(一):Sofitel 西湖大酒店

暑假是外遊的旺季,家裡有小朋友的多數會外出一下,我也安安心心的放了自己一個大假,輕鬆愉快。

這個暑假我們去了杭州一趟,旅行住先行,我對這間索菲特西湖大酒店非常滿意,性價比挺高,交通也非常方便。從杭州火車東站去地鐵定安路站不過二十幾分鐘,地鐵出來步行七八分鐘就到了,頂樓餐廳可以遠眺西湖,其實離湖區步行也不過十分鐘內,可攻可守

也許是住的時間長,可以免費升級到商務房,而且有咖啡機在酒店房的酒店,我自己遇見的就不多,上次是在上海和平飯店。












沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...