2017年12月12日 星期二

Cold Call 生涯不是夢

今天早上訓練cold call 的時候,被一個客人搶白了幾句,然後深深體會到什麼叫「無料」的代價,沒有良好的知識基礎,又怎麼能讓別人對你有信心,更何況是一個根本不相識的人。導師說得好,你寧可慢慢的輸,不要心急要快,只有慢慢來,不停強化自己的應變能力,才能慢慢的進步慢慢成長,所以我把打100個電話下降到打50個,然後不斷放慢講的速度,咬字盡量清楚,增加講的字句。挺有意思的一項針對性的訓練,大家知道我是一個多快的人,慢下來對我有絕對的好處,如果有一天你接到我電話,請讓我把話講完 ^_^。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...