2018年5月30日 星期三

怎樣處理小朋友的情緒?

小朋友總有情緖,有時候淨係埋怨、怪責、鬧、迫、打等等不單止解決不了問題,反而疏導不了小朋友的情緒,久而久之會有好多問題產生。想分享一下上次講座教既三個英文字母ACT,如果為小朋友「設限」可以試用,我地一班家長仲要即場角色扮演,玩得超開心!

1)Acknowledge the feeling
2)Communicate the limit
3)Target an alternative

舉個簡單例子,小朋友不肯做功課。家長可以先用一些管理情緒句子「我都知做功課好辛苦架啦」「我見到你好用心做功課好努力啊」(A),通常小朋友一定會俾回應。不過,今日既功課今日一定要完成(C)講(C)要有3S,short 、slow、soft。最後用(T),不如你起身行下,喝杯水,吃塊餅先,之後我再陪你一齊做。

用ACT,大家要懂得觀察小朋友情緒,如果一句(A)未能calm down,要多諗幾個(A),再用C T,然後loop。而(C)一定要清楚,等佢明白呢個限制不能跨越。

大家各自努力,做得多就會融匯貫通了,不妨試試,幾有趣的一個方法,亦非常有效。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...