2018年7月6日 星期五

塞翁失馬焉知非福

最近發現「塞翁失馬焉知非福」呢句,真係大智慧,亦唔到你唔信。

話說近日忽然收到迷你倉通知,知道被逼遷了,真係有D無名火起,因為時間短到你想打人。不過,轉過頭諗下,應該係提醒我要收拾整理一下了。結果係:
1)搵到一間不過係隔離!
2)85折既價錢仲可以租到年半!
3)其實自己唔需要咁大既倉😁
4)有D書終於可以重見天日!
5)有D雜物根本就要斷捨離!
6)無端端完成左我2018一個目標。

結論係,我地其實非常害怕變數,因為你同我都有comfort zone。不過有危真係有機喎,只要調整心態,積極應對,希望在明天

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...