2019年6月10日 星期一

給不想原地踏步的你

今日cold call,多左人肯起碼聽一聽你講乜,自願醫保、延期年金同MPF自願供款呢扣稅三寶一出,真係多左人開始關注呢個話題,就算唔買都想知道一下。

有朋友話,好佩服你去打cold call,其實關鍵並不是打call 難不難,關鍵在於你有幾堅持,又有幾在乎自己既顏面😁!我地要做既是每次同自己比較,起碼我今時今日敢係電話到同個客講笑,一年前我連個headphone 都想🔨爛佢🤣,我有進步喎,你呢?

💕給不想原地踏步的你,共勉之💕


沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...