2019年7月15日 星期一

AIA 的長期客戶有不少優惠

AIA 的長期客戶通常再加保的時候會有不少優惠,這些優惠的確令客人加快了儲蓄的速度。就好像新客戶要存入100元的儲蓄計劃,有優惠的客人只需要給90多元就有同樣的效果,不能說力度不大,加上一些保費回贈、現金券,可以輕鬆自在儲錢分散風險。

剛剛幫朋友計算一下買可扣稅延期年金的優惠,回報竟然跳高了不少,而且還可以全然享受政府的扣稅優惠,接近七八折的價錢去儲錢,省下的稅款足夠每年全家去一次遠行了。

我想說我也是AIA的粉絲好不好🙄,怎麼我的優惠那麼少🤭🤣🤣

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...