2019年7月18日 星期四

自我突破

今年有不少自我突破,其中一個係D衫開始有顏色👻,大家都知道我99.9%衫係黑色😆。另外一個就係點解我要去減大小二腿呢?因為尋日我走去買左兩條短褲😂😂

嗱嗱嗱,唔好以為好容易🤣🤣🤣,除左今日見過我嘅人,邊個夠膽企出來話見過我出街著短褲😏😏😏,一定無,係咪好變態🤭。所以一著即刻發現出事,真係要搵專家幫我減肥🤣,well,唯有先曬黑D,一黑遮三肥😎😎

所以今日一家之主見到第一句就系話:「短褲?唔係La Fa?」,✌🏻✌🏻✌🏻

各位朋友,真心的,沒有做不到的事,只有不肯做的人🤓🤓

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...