2019年9月11日 星期三

疾病面前,人人平等!

最近和朋友吃飯,才聽說朋友家中老人家接二連三患上癌症,輪候公立醫院時間長也太折磨人,於是花了接近二十萬先安排了一位進行腸癌手術切除,另外還要再留預算給另一位進行治療,無論精神還是財政上都不堪負荷。

疾病面前,人人平等。最近就不止一個朋友得了腸癌,而且也越來越年輕化,我們除了要保持一份好心情一個健康身體,也要盡早去篩查。

被不少客人問到,我之前買了一份你們的高端醫療產品,不過有墊底費的版本,如果我最近覺得實在有需要找個醫生去轉介照腸胃鏡,你們保險公司可以幫我安排嗎?費用會怎麼計算?大家覺得呢?

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...