2019年9月26日 星期四

努力地為自己的人生默默耕耘

打cold call既時候,見到一位年紀比我大而且白髮蒼蒼既同事,真係白髮蒼蒼!好認真咁搵trainer 聽call,認真聽取意見、認真記錄,之後再回到座位好認真咁繼續打。Trainer 贊佢比之前講得好左好多,順口左好多,叫佢繼續努力。佢話:「梗係,一定要成功!」

曾經聽過不少說法,cold call 好難做,面子上過不去,依家D人多數都會cut 線,我一定做唔到...等等等等。其實我好鍾意返cold call center,就算我打出的call 多成功的call 少,我仲係願意返去同trainer 傾下計,吸收下同事們的正能量。因為當你見到人地個個都在努力地為自己的人生默默耕耘,你仲有乜嘢籍口?

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...