2020年4月7日 星期二

一個將下架的儲蓄產品

客人聽說自己喜歡的產品要下架,借著自己有4%保費回贈,決定再存多了一點錢。的確,429號之後,就要和我最喜歡的儲蓄產品拜拜了😭

我盡了最大努力,通知所有有保費回贈的客人,無論是幫自己還是小朋友存一筆錢,這是一個非常好的選擇。

沒有回贈優惠就不划算了嗎?我不停重複著一個理念,風險管理+分散投資+指定受益人+傳承+即時賠償。就算大家有很多時間不停看銀行的優惠,把錢轉來轉去收定期利息,有沒有想過自己有一天離開,家人要多長時間才能動用你銀行戶口的錢?

還是那句,早點打點一切吧。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...