2020年5月13日 星期三

緣份五月

我覺得自己同五月份好有緣份。

我有唔少親戚朋友客人都係五月生日;幾十年前的五月份,第一次見到我家主人(佢一定唔記得😂);佢都係五月生日,而我哋五月結婚。

尤其五月八號,今日我表妹生日,我入保險呢行時,三年前新人班五月八號上,所以導師話我哋嘅代號叫0508;去年五月八號,開始上第一堂伸展導師課程,用咗一年時間慢慢改善咗自己長達N年嘅膝痛。

疫情慢慢淡出,希望所有朋友的生活都可以漸漸回復正常,有個舒適的五月。大家就算點忙都要小心身體,健康才是一切的本錢。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...