2021年3月30日 星期二

自願醫保的高端版

 最近不少朋友問自願醫保產品,如果未有醫保在手的朋友,可以考慮一下我哋新出嘅自願醫保高端版,我之後搵機會再同大家講下好處。

如果要問,我應該幾時買醫保?其實無一個確實時間,買在身體健康之時是王道。以前我哋話40歲左右有一份個人醫保,隨著醫療科技進步以及疾病年輕化,有時40歲也已經買不到,而且可能有這樣那樣的不保事項。
我明白有些朋友不甘心有不保事項,但係身體狀況隨著年紀增長而下滑,還是越早準備越好。心態上大可以當自己為將來醫療費用作儲備,以免錢用時方恨少。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...