2021年6月19日 星期六

保險的不保事項不是世界末日

大家知唔知道我讀大學嘅時候已經開始買第一份保險,用自己做兼職搵返來嘅錢,所以我其實好相信保險呢樣野。

不少人當在買保險有不保事項的時候便選擇離場,如果叫我形容這個決定,我會說是十分不智的,除非你根本不相信保險。

今日很開心,終於看到客人申請「刪除不保事項」成功的信件,這讓我對公司更加信任和更有信心,因為只要客人的身體狀況改善達到標準,公司並不會諸多挑剔,亦樂意幫客戶完成申請。作為財務策劃顧問,有老闆和區域總監的支持,和公司溝通也更容易。

所以大家在購買保險的時候,不要太介懷最初的不保事項,一來身體狀況會因為年齡的增長而變化,將來不保事項不一定會減少;二來身體狀況如果大有改善,不保事項可以在提供檢查報告之後申請刪除,手續也很簡單。

客人話要請我食飯,呵呵呵,我因為這次申請成功而十分有成功感。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...