2022年4月23日 星期六

投資和保險兩條腿走路

公司新產品竟然選擇係星期六發佈,因為俾我地多啲時間準備?^_^


我睇完,覺得想幫年幼小朋友儲讀書錢最方便最好,供款只係兩年,以一萬美金計,12年後多咗75%。其次就係就快退休人士,早啲將「閒錢」pat埋一邊,退休時可以多筆錢去玩下,反正放係銀行得啖笑。仲有就係我呢啲狂儲蓄人士,有少少都擠出嚟儲起佢。


投資同儲錢無衝突,而保險嘅最大好處唔需要我多講,指定受益人、保本、不需要遺產承辦….等等等等。


D寫開文章分享一下我之前講聽到戚戚然的case,其實不需要問,只需要信。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...