2022年5月17日 星期二

Vision + Action can change the world!

大小朋友終於都歸隊,返半日學了,阿媽我好雀躍,一早起身就準備妥當,可以返工啦!


大家有幾耐冇呢個「可以返工啦」嘅雀躍感覺?在工作上有幾耐搵唔到最初嘅滿足感?初心還在嗎?又是否曾經想過去改變些什麼?想完之後,有行動嗎?


送大家我入行時上新人堂背默的一段話:


Vision without action is merely a dream. (有所想,無所動,只是夢)

Action without vision just passed the time. (有所動,無所想,渡光陰)

Vision with action can change the world. (有所想,有所動,夢境成)」


當你跨出第一步,你已經不再是以前那個你,世界也已經不再相同,回望過去會發現並非想像中那麼難。


這些年,我很快樂,我也希望大家能夠快快樂樂!

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...