2023年5月18日 星期四

病向淺中醫 (四)

同事推薦的醫生讓我感覺很不錯,問得仔細,聽得認真,不催促,也不會讓你覺得侷促不安。


我告訴了醫生我的情況,按理說我的起居飲食不至於讓身體那麼不堪吧,醫生問了我一連串的生活習慣問題,我都是不錯的,然後我笑問,你話我係咪更年期^_^,阿醫生即刻話,邊有咁快,你仲咁後生。嗱嗱嗱,俾個後生過我嘅醫生話我後生,即刻乜病都冇。


醫生建議我認真做一次心臓檢查,連帶驗血,之後就基本上知道呢個人體主要系統有無問題。其實我都幾擔心做檢查,因為要空腹,我試過一次頭暈目眩心率不正,坦言自己驚會低血糖不醒人事。醫生笑住話,係醫院暈低都唔怕。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...