2023年5月19日 星期五

病向淺中醫(五)

看著預約單的檢查項目,我都呆一呆,唔少喎,對於一個完全無經歷過嘅人來說,有啲戚戚焉。


雖然有咗沙中綫之後去港怡醫院已經可以大約一小時到達,因為中午仲要碌返去馬鞍山接校車,我同姑娘講我需要拆開個檢查幾日做。


我覺得私家醫院最大的好處就係,你有得揀,起碼我要求多多,姑娘都肯盡量遷就,而且我問題多多,佢哋亦都會解答得清清楚楚。


抽血驗血只要生過BB都一定都做過,唔知道大家有冇試過冠狀動脈造影,最好就唔需要試啦,因為我呢個咁大膽嘅人,當顯影劑游走全身嘅時候,真係有衝動即刻爬起身走人。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...