2017年7月28日 星期五

成功考取五號牌!

之前問過我投資相連保單的朋友,我成功考牌也成功掛牌了,現在可以開始幫大家忙。

不過,我一定要提醒大家,投資相連保單和自己跑去買隻股票、基金很不一樣,在保險公司做投資,要求的投資年期一定不會短,目的是長線投資,而且投資是真的可升可跌,不是隨隨便便買一份單,又隨隨便便斷供就可以保本!所以大家一定要考慮清楚才下決定。

如果朋友對年期要求要短,又要保本,其實我自己覺得是好難持平的,真心不推薦你去參與。試想想看,如果遇上大跌市,有虧損並不是很容易在一兩年追回來,時間短就會有回不了本的問題了,而投資上的虧損是完全要客人負擔的!

如果擔心投資風險,不過肯用7-10年時間去儲蓄,我反而覺得我們有個儲蓄計劃不錯,以公司99%以上實現率的過往良好紀錄,這個計劃如果用整付形式,7年已經保證回本,10年的IRR (Internal Rate of Return) 有5點幾厘,對於一些自己本身並不熟悉投資,又非常擔心投資會帶來風險,但是有閒錢放在銀行,又苦於難以扺抗通脹的人,其實可以考慮這類儲蓄,風險相對會低很多了。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...