2018年5月15日 星期二

育兒學放手

四年班開始我拒絕幫大女兒對功課,溫默書,甚至溫書。所以佢經歷過無做曬功課,要罰;無帶齊功課,要蓋紅印;唔識英文功課既字,要自己一個字一個字咁查字典;數學答案多過一半唔啱,要改錯重做。造句唔識造,要自己上網搵例子;作文唔識,睇多D書再來過。

好坦白講,我地成績唔會好好,但係每一分都係自己打拼返來。最開心就係佢自豪咁講,「媽媽,你知唔知,原來無人識查字典?」「媽媽,我今個學期無再欠交功課!」「媽媽,我知我點解咁低分了,因為......」「媽媽,我要買多幾本補充,我覺得有用,因為我今次棒形圖評估終於有95,之前做左幾份補充真係得」,我見到既係佢自己跌跌碰碰一路行過來,一路成長。

尋晚,見到佢自己先錄音,然後播返出來幫自己默書,有一刻我好心酸好感觸啊!媽媽無乜嘢可以俾佢,我有既就係夠狠心,狠心放手,而我堅信狠心源於我心裏最深既愛。所以我不停同佢講,你信我,你得既,你絕對無問題。我有信念,佢一定可以揾到向前既動力同方法,一定走得比我遠。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...