2018年5月15日 星期二

母親節的感觸

母親節的節目就係hea,大門不出二門不邁,然後同兩個女係屋企睇「加洲大地震」,一路睇一路同佢地解釋,不過場面太震撼,所以我見佢地有一半時間用手遮住面,偷睇。

兩個都因為齣戲變得感性,九歲的大女話:如果發生呢D事,我一定唔會自己走左去。戲入面,嗰個自己逃生既媽咪男朋友角色太鮮明了。細女話:如果我永遠都係6歲,媽媽永遠唔會老,全部人都一直一齊咁開心就好了。

有時候,正正是因為我地無奈,所以我地希望時間停留,又正正是我地明白時間難以停步,所以我地更珍惜彼此。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...