2018年7月24日 星期二

有花堪折直須折,莫待無花空折枝

今天公司開會的時候,一位前輩分享了一個賠償case,很觸動人心。前輩去年收的是孤兒單,當時客人已經身患重病,但是心心念念自己兩個幼女,捨不得撤手人間。於是用盡辦法留住一口氣,也花了無數心血,把自己的身故賠償安排好,作為兩個女兒今後生活的費用,她希望的是賠償金能負擔女兒們讀完大學。

客人如今已經不在人世,女兒們一個兩歲一個六歲,能倚靠的人也只有舅父了。我眼淺,聽得眼淚直流,然後問自己,如果是我自己,可以怎麼做?我安排好了沒有?

人,還是太脆弱了。有花堪折直須折,莫待無花空折枝。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...