2018年10月27日 星期六

初心不變

今日接觸到人生第五個referral,非常感恩。保險行業,referral 絕對係一個好大的幫助,亦係一個非常重要的指標,證明refer 的人對我有最基本的信任,這是需要時間建立的。

好多謝一直記掛著我的朋友,無論係你直接支持定係介紹客人俾我,我都感激不盡。我應承大家,初心不變!

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...