2018年10月24日 星期三

小朋友覺得自己快樂嗎?

尋日既講座,導師分享左唔少佢做輔導工作時的例子,其中有一個是他自己的親身經驗,其實不過係佢睇到一位媽咪不停在逼小朋友背書,講好左背完一句,小朋友可以停一停數數地鐵站名(估計小朋友好鍾意咁做),然後一句變再三個詞語,三個詞又變下一個站再說。於是,佢忍不住對呢位媽咪講,你好啊,其實我係做輔導工作的,太太你咁樣做小朋友會容易有情緒病架。

小朋友又唔傻,應承左而又一拖再拖下次點會仲有動力?大家估下,個媽咪答乜?阿婆聽完係即刻想🔨🔨🔨🔨佢。

個媽咪話:佢已經有情緒病啦。🙄🙄全場嘩然。

有時候我也會問,幫小朋友安排Mon -Sun 的興趣班,到底是為了滿足誰的興趣?很奢華的物質,到底是為了滿足誰內心深處的空虛?那你覺得小朋友快樂嗎?那小朋友覺得自己快樂嗎?

曾經見過一篇文章,說如果你現在讓孩子快樂,那孩子將來會很悲哀,所以我寧願孩子開始的時候不快樂。

我真的不敢苟同!物質主導的社會,大家把優渥的生活和快樂畫上等號了。我從小生活就不優渥,但是我很快樂,因為我從小到大都可以選擇自己喜歡的事情去做。我知道我很幸運,因為我有一對不會折斷我翅膀的父母。我常常對女兒說,條條大路通羅馬(佢地應該唔知羅馬係邊😂),好好讀書,只是讓你將來多了選擇。

大家不妨回去問一問小朋友,試試講一下心裏覺得做了而最快樂的三件事?

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...