2018年12月14日 星期五

進添癌症保障計劃

我好少係到直接講產品,不過最近公司新出既一個叫「進添」既產品(Level-Up Protect Cancer Plan)我又覺得值得提下。

呢個產品既主要目的,係獨立補充第一次危疾理賠後既癌症多次賠償,為嗰啲好多好多好多年前購買左單次賠償危疾保障、但係同樣希望獲得「癌症多次賠償」產品特點既朋友提供左一個有效既升級方案。

最有趣既係:

1)所有已經擁有危疾保障的客人都可以top up,不論你之前買的危疾產品來自邊一間公司,都可以。

2)呢個係我地第一個vitality 系列的儲蓄型危疾保障,保費即時九折。

3)呢個仲係我地第一個refundable 既儲蓄型危疾保,如果85歲前有第一次危疾索賠,會退回此計劃保費,並之後不用再俾保費。如果到85歲無任何索償可以全部退回此計劃保費。

對於想level up 自己原有保障成為有multiple claim function 既朋友,呢個產品我的確覺得不錯,大家不妨了解一下。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...