2018年12月4日 星期二

分享旅遊保索償失敗的case

分享一下今年一個旅遊保索償失敗的case。當然,索償失敗雖然客人沒有一點不滿,作為service agent 的我也感到非常不好意思!不過,從中學習了下次大家要留意些什麼,這樣才能對將來更有幫助。

行程的計算係由客人入禁區開始到回程出禁區。原來如果大家在索償行李箱破損的時候,保險公司會要求客人在三天內取得航空公司或者酒店的證明,證明行李箱在運送過程中「被」損壞,但是航空公司、酒店將不會做出任何賠償。有呢封信,客人就可以直接用在索償上,過程也應該會smooth 一些。

我也有去問過旅遊保的賠償部,咁呢個行李箱可以是我自己係外地拖下拖下佢自己散左喎,我無酒店航空公司supporting,咁點證明?我得到既答案係你要寫清楚,最好有些證明,例如照片,如果唔係保險公司雖然靠個信字但也實在無辦法知道「當時」的情況。Touchwood 如果大家將來有需要,記得要做了。

至於填索償表格時,記得要附上行李箱牌子、model、尺寸,最好最好最好有單據,這樣就事半功倍了。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...