2019年3月15日 星期五

保險是一種risk management

尋日見左一位好有主見的後生女,很仔細地查詢危疾保和住院醫療。講返轉頭,佢算係我既ex同事。不少大公司的團體醫療到位,而且基本上fully covered,所以很多員工的觸覺在這種保護下變得不靈敏,覺得沒有買醫療保的需要。

當員工離職、退休,其保障就大不相同了。即使是「可攜式」保障,離職的時候可以「帶走」而且保障所有已存在疾病,但是保額在現今的醫療技術下大多很不足夠。這也正正是這位後生女擔心的地方,坦白講我幾驚訝,畢竟在30歲不到的年紀,會自主認真考慮保障的人不算多(我是其中一個^_^)。

其實大家不妨問自己一D問題去釐清自己既諗法,自己真的可以做到退休年齡而且享受保障到退休嗎?到退休時,身體狀況一定如前,一定一樣可以買到fully covered 的保障而且保額足夠?尤其是家庭經濟支柱,一但患病需要長期治療,公司一定會長期停薪留職?如果沒有收入又要治病,負擔如何handle?

希望後生女能坐言起行,努力manage自己人生的risk。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...