2019年5月21日 星期二

TVC(MPF自願供款)

不停有朋友問MPF自願供款可以點玩去拿扣稅優惠,大家如果身邊有人已經60歲,仍然在工作,要報稅,又想拿盡個扣稅優惠,咁就介紹俾我啦。

我略略計過下,到65歲拿款時,個扣稅優惠真係可以幫佢慳唔少,非常可觀架。你可能會問,唔係話每年賺十幾個%咩?嗯,呢個講法唔太正統,我讀書時經濟科好差,不過都知道time value of money 唔可以咁睇,所以大家了解多D啦,咁先會明多D!

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...