2019年5月30日 星期四

時光倒流!

個女話:媽媽,如果你下次想鬧我既時候,不如試下講「時光倒流」囉,返番去未發脾氣之前,咁我地重新來過。

我問:咁如果你亂發脾氣呢?

個女話:咁你都講「時光倒流」。

我話:好喎,你記住了,呢個方法好有趣,邊個教你架?

「代課班主任」。

一個好老師可以影響孩子一生。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...