2019年7月9日 星期二

早計劃早享受

最近有D沮喪,連續兩張單俾公司decline 左😒。好多人話保險呢行難做,我自己就覺得入行其實一D都不難,只要你肯坐定定讀書肯認真做mock卷,考牌完全無難度。

建立自己既形象、豐富自己既知識、甚至儲客源,只要自己肯付出,慢慢也會站穩腳步,所以也不算難。

呢兩年我覺得最無力既就係,單簽到了,不過不穫批准。主要原因當然係客人的身體狀況已經不佳,卻忽然想買保險,這個時候已經不受保了。就算你一口氣簽了十單八單,其實可能有50%不受保,30%因為客人不滿exclusion counter offer 不肯簽名,10%因為客人medical rating 被加價而不肯買,最終可以成功受保的case不過5-10%。

不少人覺得,我幫你買保險是我在幫你,因為我俾生意你做。我想講,其實無論你買保險定係做儲備都係幫緊你自己、幫緊你屋企人、你既小朋友、你既父母、甚至你既兄弟姊妹。

每年同客人review,如果見到保障有缺口我都會提醒大家去留意,真心希望大家可以早D計劃,唔好等身邊有人「中招」甚至自己body check result 有問題時,先「叮一聲」覺得自己有需要,切身需要又點可以咁樣去處理!

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...