2021年6月10日 星期四

走出去,世界就在眼前

今天是我們公司MDRT 夥伴計劃啟動禮,非常喜歡這類活動,因為當中會涉及不少公司的新資訊。公司一直努力創新,今次重中之重的焦點所在正正是我們61號開售的市場首創多元貨幣儲蓄計劃。


如果大家有多餘嘅人民幣,無錯,係人民幣(我知我知,錢從來都唔會多餘^_^),可以考慮一下呢個儲蓄計劃的人民幣版,受惠於人民幣匯率的轉強、人民幣債券相對的高回報,人民幣版本的計劃書所顯示的回報暫時最亮麗。


再加上我們給新客戶的優惠+回贈,現有客戶的保費現金券+回贈,我粗略估計一下,絕對好過放銀行等貶值。更唔使講可以轉換多種貨幣,以及保險本身的意義和價值了。


這個MDRT 啟動禮,亦聽了一些我覺得對我哋好好的鼓勵說話,我有啲感觸,同大家分享一下:


1)拖延症是人類最大的毛病之一,既然選擇了人生換跑道就應該all in,否則就會越走越偏,離目標越來越遠。

2)你可以不成功,但不可以不成長。

3)走不出去,眼前就是世界!走出去,世界就在眼前。


送給一眾想轉跑道但係又遲遲都未下定決心、又或者已經豁出去準備好的朋友,無論決定如何,開始了就努力跑下去。


你哋有我最深嘅祝福和支持。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...