2021年8月23日 星期一

意外保險的重要性

從FB的當年今日記起,原來十一年前嘅今日,發生過菲律賓人質事件。當年目睹意外發生,很憤怒。

我有無同大家講過,呢個事件之後,我衝去揾我嘅financial planner,即係我今日嘅老細,我話我要同全屋人買一份意外保險。
時間過得真係快,咁就11年,意外保險貌似最不顯眼的一個存在,但係意義又有幾多人了解。今日我哋AIA免費送一份意外保險,我已經通知所有AIA客人,你有興趣嘅都可以來問我。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...