2021年10月19日 星期二

更換財務策劃顧問

最近有朋友介紹一個客人俾我,話想將保單嘅service agent轉過來,因為對自己現在的財務策劃顧問不太滿意。點知道我哋填好曬表格遞交申請之後,公司通知我不能轉,我才發現呢位客人之前的單不是在AIA 買的,而是在broker,即獨立理財顧問手上購買。


哎呀,大家以後買AIA嘅產品記得要來我哋AIA買,唔係就會錯過我了,哈哈

。我唯有萬分抱歉的同客人講,我們的申請被駁回。


大家如果有朋友D保單想轉下新環境,來搵下我啦


沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...