2021年10月19日 星期二

最近公司的新產品新資訊

介紹一下最近公司的新產品新資訊:


1)樂怡人生保障計劃:這是我們第一個合資格讓客人申請保單逆按揭的人壽保障。我非常希望大家,尤其係家庭支柱嘅朋友,認真考慮人壽保障的重要性。


2)皇牌儲蓄產品簡愛·延續保障計劃已經出到第五代:整付保費保單繕發時的退保金額已經由最前幾代的69%提升至80%,更有利於客人利用保單做融資達成不同的理財目標。


3)之前提過嘅多元貨幣儲蓄計劃:除美元、澳元、加元、人民幣、港元、澳門幣六種貨幣之外,我們最近剛剛加入英鎊,讓大家在貨幣轉換上有更多選擇。


4)我哋嘅「財富相傳」壽險計劃第四季有一個相當大的優惠,保險費用由6.5%減至1.5%


5)為了讓投保醫療及危疾產品的客人更安心,客人現在可以通過財務策劃顧問委任指定人士代申請及領取賠償,若保單持有人不幸因疾病或其他情況以致精神上永久失去行為能力,委任人可以代客人領取賠償幫助其家人渡過燃眉之急。


6)我哋醫療保險有非常出色嘅「出院免找數服務」及「醫療預先批核服務」(我非常喜歡的服務之二^_^)已經延伸至台灣的指定醫院。


保險發展一日千里。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...