2021年10月20日 星期三

我和基金公司有個約會

大家知唔知我哋最近有乜熱賣產品?月月派息基金應該點都排top list了,當然仲有今年市場首創的多元貨幣儲蓄計劃,以及性價比全場最高的高端自願醫保產品。


今日我哋獲邀出席一個「我和基金公司有個約會」嘅奬勵早餐會,來一場神秘對話,記錄一下今日聽到嘅資訊:


1)第四季睇好環球、美市。

2)亞太區其實只是持平,剛見回升。

3)睇好亞太區債市。

4)友邦投資公司係獨家嘅投資公司,其他保險公司並無成立類似公司管理投連險的基金投資。

5)內地股市是政策市,所以之前也有資金避險會轉去其他市場,甚至變現。

6)有資金轉去歐洲市場,投資歐洲並不熱門。但年初至今也升了20%

7)美市也有不確定性,財政危機。

8)美股陸續公佈業績,不少公司業績優於預期。

9)大會請來我哋平台上其中一個科技基金的基金公司現場說法,科技基金長線被看好,因為這類公司肯放錢研發,手頭上的淨現金也充裕,公司營利不俗。

10)疫情改變了不少人的生活習慣,例如工作、上課、購物、吃喝,而這些是本質上的改變,因此有這方面技術的公司脫穎而出。

11)阿里是家好公司,也很便宜。

12)投資其實是分長中短年期的,資金無論如何不應該放在同一個籃子里,承受同一個風險。


講到第12點,我感受很深,因為每年都會有很多朋友問及投資,我自己也會反問,其實大家尋求嘅回報是想在什麼年期完成?如果想要高回報短年朝,便一定要承擔高風險,想要保本但年期又短,又如何有高回報?短期投資一向會有reinvestment risk,資金分配其實是一大學問呀。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...