2022年4月13日 星期三

持續進修學分

講講工作,大家知唔知我哋呢行,或者其實係所有需要持牌的顧客服務員,每年都需要持續進修獲得一定數量嘅持續進修學分(CPD)先可以續牌,學分需要在731號之前完成,否則便要說再見。


我們現時的學分由我最初入行時的10分增加到現在的15分。好懷念以前去鍘魚涌上堂嘅日子(同埋津津雞飯:P),疫情之下沒有面授課堂,CPD便需要通過網課進行,23月時我專攻CPD15分已經完成了(點知後來因疫情放寬左變成12分,哈哈)。


其間上了兩個比較有趣的題材,一個係退休策劃,一個係下面呢個,最近有朋友搵我做退休策劃,你,又是否有計劃過?


我會總結一下呢兩個課堂資料,遲啲分享一下。




沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...