2022年4月8日 星期五

On Your Side

我經常講我哋公司係一間非常非常人性化嘅公司,上至對社會的付出,下至產品嘅設計、定位,甚至細微到產品的一個名字都可見一斑。

我這段時間很認真看過我們新出的這個危疾產品,雖然保障範圍擴大了,但性價比相當高,產品取名「On Your Side」,保險本來就是在你最有需要的時候on you side,不是嗎?

這款危疾產品首次加入腦退化疾病每年6%終身年金賠償、入住深切治療病房預支賠償、長達100個月5%癌症持續現金賠償,更貼心亦讓客人有選擇權。

大家如果還沒有幫小朋友買過危疾保障、如果想適當加保,不論大人或小朋友,不防認真看一看。

沒有留言:

張貼留言

病向淺中醫(六)

大家都知道,要造影,就要用到顯影劑,所以首先會在手上開個針口,用嚟打藥。姑娘做個針口嘅時候,幫我度住血壓心跳,過咗一陣之後話,個心跳仲係有啲快,咁可能要食粒減慢心跳嘅藥,再等。 Huh? 70 幾喎,你嘅意思係話我心跳唔正常?姑娘好有耐性咁解釋「咁你又唔使擔心,你嘅心跳好正常,不...